Operátor Call centra OLOMOUC

Generální ředitel VOJENSKÉ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNY ČR

vyhlašuje výběrové řízení na místo

operátor Call centra OLOMOUC

 

Místo výkonu práce: Olomouc

Náplň práce:

  • řešení telefonických a e-mailových požadavků klientů
  • poskytování informací o zdravotním pojištění, našich produktech a hledání nejvýhodnějšího řešení pro klienta
  • obsluha telefonní infolinky
  • práce se systémem správy dotazů
  • účast na odborných školeních

Požadujeme:

  • vzdělání ÚSO, SŠ, VŠ – pozice vhodná pro absolventa
  • aktivní, profesionální a zodpovědný přístup k práci
  • zodpovědnost a ochotu dále se vzdělávat
  • slušné a příjemné vystupování
  • dobré komunikační dovednosti – mluvené i psané
  • týmovou spolupráci
  • znalost práce s PC
  • předcházející zkušenost s prací v call centru nebo v zákaznickém servisu velkou výhodou

Nabízíme:

  • zaměstnání v prosperující zdravotní pojišťovně s tradicí
  • zajímavou práci v moderním a dynamickém call centru na hlavní pracovní poměr
  • odbornou podporu
  • práci v mladém a přátelském kolektivu
  • práci od pondělí do pátku, víkendy a svátky volné
  • odpovídající finanční ohodnocení a motivační systém
  • firemní benefity (5 týdnů dovolené, sick-days, stravenky)

Pracovní pozice je vhodná i pro ZTP uchazeče – pokud splňujete naše podmínky, jste ZTP a Váš handicap by Vám práci umožňoval, rádi Vás uvítáme na pracovním pohovoru.

Nástup k 1. 4. 2017

Kontakt:

Vojenská zdravotní pojišťovna ČR
Matúš Rajczi
U Botanické zahrady 11, 779 00 Olomouc
Životopis včetně motivačního dopisu zasílejte e-mailem na: mrajczi@vozp.cz

 

Odpověď na nabídku pracovní pozice: operátor Call centra OLOMOUC

V případě zájmu o toto pracovní místo, vyplňte tento formulář, přiložte svůj životopis a motivační dopis.

Všechna pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná.