Referent / ka realizace úhrad a pokladních činností

VOJENSKÉ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNY ČR

hledá na místo

referent / ka realizace úhrad a pokladních činností

 

Pracoviště: Pobočka Ústí nad Labem

Charakteristika typové pozice

Referent realizace úhrad a pokladních činností ekonomického oddělení pobočky je zaměstnanec se střední   kvalifikací, který zabezpečuje kompletní výkon hotovostních finančních operací s penězi a ceninami a dále provádí práce spojené se zpracováním úhrad vykázané zdravotní péče jednotlivými zdravotnickými zařízeními.

Pracovní činnost:

  • pokladní manipulace s peněžní hotovostí včetně přijímání a vydávání peněz
  • samostatné účtování pokladních operací
  • zpracovávání pokladní uzávěrky a vedení pokladní knihy a vedení knihy cenin
  • vykonávání dalších činností zadaných vedoucím zaměstnancem prováděných v rámci zastupitelnosti prací na útvaru nebo dalších činností vykonávaných pod jeho vedením z důvodu legislativních nebo organizačních změn činností útvaru. Druh těchto prací musí být srovnatelný činnostem pozice, kterou zaměstnanec vykonává
  • vede pokladnu pobočky, zodpovídá za stanovený pokladní limit, za manipulaci s finančními prostředky a zúčtovatelnými tiskopisy, zabezpečuje styk s bankou,
  • zabezpečuje nákup cenin, jejich evidenci a výdej, v pokladních hodinách zabezpečuje příjmy a výdaje v hotovosti včetně zpracování příslušných dokladů,
  • vede pokladní službu a odpovídá za provádění pokladních operací v rámci pobočky,
  • odpovídá za provedení formální kontroly režijních faktur a jejich zaevidování do knihy faktur,
  • provádí odblokování faktur v termínu splatnosti,
  • provádí výpočet cestovních náhrad pro pojištěnce, připravuje a odpovídá za správné předání dokladů na Ústředí,
  • odpovídá za hospodaření se svěřenými finančními prostředky na pobočce,
  • odpovídá za vedení archivu účetních dokladů na pobočce,
  • v rámci zastupitelnosti prací na oddělení plní další činnosti ekonomického charakteru na pobočce

 

Odborné znalosti a dovednosti pro výkon pozice:

  • orientace v dokumentaci, v podkladech
  • orientace v právních a ostatních předpisech souvisejících se zdravotním pojištěním
  • vedení a pořizování dokumentace
  • vedení a pořizování záznamů
  • počítačové dovednosti - MS Office
  • ekonomické způsobilosti
  • znalosti aplikací IS VoZP
  • znalosti vnitřních předpisů VoZP
  • znalosti zákonných norem:

          - zákon o veřejném zdravotním pojištění

          - zákon o pojistném na všeobecné zdravotní pojištění, zákon o účetnictví

 

Osobnostní předpoklady:

  • jednání s lidmi - komunikace
  • vyjednávání
  • písemný projev a komunikace
  • týmová práce
  • práce s informacemi
  • pružnost v myšlení a jednání (adaptabilita, flexibilita, přizpůsobivost, improvizační způsobilosti)
  • preciznost a důslednost
  • schopnost učit se novým věcem

 

Kvalifikační předpoklady:

Středoškolské vzdělání s maturitou

Další požadavky: bezúhonnost doložená trestním rejstříkem ne starším 3 měsíců. Znalost systému zdravotního pojištění výhodou.

Poznámky :

Součástí pracovní smlouvy je i dohoda o odpovědnosti za schodek na svěřených hodnotách, které je zaměstnanec povinen vyúčtovat.

Nabízíme:

  • Zaměstnání ve stabilizované a prosperující zdravotní pojišťovně s tradicí.
  • Odpovídající finanční ohodnocení.
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Zajímavý program zaměstnaneckých benefitů.
  • Mzdové benefity.
  • Dovolená 25 dní.
  • Sick day 5 dní.

 

Místem výkonu práce je pobočka VoZP ČR Ústí nad Labem.

Nástup možný ihned nebo podle dohody.

Pracovní poměr na dobu určitou po dobu jednoho roku s možností prodloužení (nejdéle však po dobu rodičovské dovolené) s tříměsíční zkušební dobou.

 

Životopis, včetně motivačního dopisu, zasílejte na adresu:

Ing. Marian Novák, ředitel pobočky Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky, W. Churchilla 7, 400 01 Ústí nad Labem nebo elektronicky na abelasova@vozp.cz

 

Odpověď na nabídku pracovní pozice: Referent/ka realizace úhrad a pokladních činností

V případě zájmu o toto pracovní místo, vyplňte tento formulář, přiložte svůj životopis a motivační dopis.

Všechna pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná.