Referent/ka oddělení klientských služeb Pobočka Brno

VOJENSKÉ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNY ČR

hledá na místo

Referent/ka oddělení klientských služeb

 

Pracoviště:Pobočka Brno

Charakteristika typové pozice

  • Samostatně vykonává činnosti spojené s registry, poskytuje komplexní informační servis pojištěnci, sjednává doplňkové cestovní pojištění, vede příslušné agendy a na jednatelství a expozituře se samostatně aktivně podílí se na propagaci VoZP ČR a zajišťuje stabilizaci pojistného kmene cílenými marketingovými aktivitami.

 

Pracovní činnost:

  • Komunikace s klienty, řešení jejich požadavků.
  • Pozitivní prezentace pojišťovny, nabídka preventivních programů, péče o klienty ve věrnostním klubu.
  • Uzavírání smluv k doplňkovému cestovnímu pojištění.
  • Aktualizace databáze registru zaměstnavatelů a plátců a provádění kontroly zadávaných údajů do registru pojištěnců.
  • Odstranění nesrovnalostí v registraci osobních dat a pojistných vztahů pojištěnců a v údajích o zaměstnavatelích a provádění tzv. čištění údajů v registru pojištěnců.
  • Komunikace s ostatními pobočkami, předávání a vyžadování archivních složek klientů při změnách bydliště pojištěnců nebo sídla právnických osob.
  • Poskytování informací o podmínkách pojištění u VoZP ČR, o podmínkách plateb pojistného, pojištění v jiných zemích EU, EHP, smluvních státech, dlouhodobých pobytech v cizině, soubězích v pojistných vztazích, dále o hlášení změn pojistných vztahů, preventivních programech poskytovaných pojišťovnou, věrnostním klubu.
  • Zabezpečení archivace dokumentů.
  • Přijímání žádostí klientů o výpis vykázané péče.
  • Zpracovávání agendy nadstandardů.

 

Osobnostní předpoklady:

  • Orientace v dokumentaci, v podkladech
  • Orientace v právních a ostatních předpisech souvisejících se zdravotním pojištěním
  • Vedení a pořizování dokumentace
  • Vedení a pořizování záznamů
  • Počítačové způsobilosti
  • Vítaná znalosti zákonných norem vztahujících se k pracovní činnosti zejména zákona o veřejném zdravotním pojištění.

 

Požadujeme znalosti a dovednosti:

  • Komunikace, práce s klienty, týmová práce, asertivní přístup,
  • MS Office.
  • pružnost v myšlení a jednání (adaptabilita, flexibilita, přizpůsobivost, improvizační způsobilosti).

 

Kvalifikační předpoklady

Úplné střední s maturitou, vítána praxe s klienty.

Další požadavky: schopnost učit se novým věcem, komunikace, pečlivost a důslednost prací, bezúhonnost doložená trestním rejstříkem ne starším 3 měsíců. Znalost systému zdravotního pojištění výhodou.

 

Nabízíme:

Zaměstnání ve stabilizované a prosperující zdravotní pojišťovně s tradicí.
Odpovídající finanční ohodnocení.
Pružnou pracovní dobu.
Zajímavý program zaměstnaneckých benefitů.
Mzdové benefity.
Dovolená 25 dní.
Sick day 5 dní.
Místem výkonu práce je pobočka VoZP ČR Brno
Nástup možný ihned nebo podle dohody.
Pracovní poměr na dobu určitou zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost.

 

Životopis, včetně motivačního dopisu,  zasílejte: na Ing. Vladimír Stáníček, vedoucí OKS, Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky, nebo elektronicky na hkvasnovska@vozp.cz.

 

Odpověď na nabídku pracovní pozice: Referent/ka oddělení klientských služeb Pobočka Brno

V případě zájmu o toto pracovní místo, vyplňte tento formulář, přiložte svůj životopis a motivační dopis.

Všechna pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná.