Referent klientských služeb, jednatelství Trutnov

VOJENSKÉ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA

hledá zaměstnance na pozici:

referent klientských služeb - pro pracoviště jednatelství
v Trutnově - zkrácený úvazek

 

Pro klientské pracoviště pobočky VoZP Hradec Králové - v Trutnově hledáme zaměstnance, který bude:

  • zajišťovat přímý kontakt (na přepážce) se stávajícími, ale i novými klienty VoZP ČR (provádí aktivní získávání nových klientů), plátci pojistného např. tím, že jim je schopen poskytnout komplexní informační servis,
  • zajišťovat příjem a zpracování přihlášek nových zaměstnavatelů a pojištěnců, provádění změnových řízení, poradenství při soubězích zaměstnání apod.,
  • zajišťovat plynulý chod klientského pracoviště,
  • zajišťovat komunikaci s pobočkou VoZP ČR a předávat informace a dokumenty svým kolegům na pobočce,
  • aktivně propagovat produkty pojišťovny a osobně se zúčastňuje náborových akcí v rámci regionu jednatelství,
  • sjednávat doplňkové cestovní pojištění.

Náš nový kolega či kolegyně by měl mít:

  • chuť měnit stávající síť VoZP ČR, pečovat o stávající klienty a získávat nové klienty,
  • odolnost vůči stresu, vysokou flexibilitu, obchodní dovednosti,
  • znalost místního prostředí,
  • výborné komunikační dovednosti, reprezentativní vystupování, pečlivost, odpovědnost samostatnost a spolehlivost (na pobočce je sám),
  • znalost práce s PC, řídičský průkaz skuipiny B, chuť cestovat,
  • SŠ vzdělání, praxi v administrativě nebo v obchodní oblasti, trestní bezúhonnost doložená trestním rejstříkem ne starším než 3 měsíce.

Nabízíme:

  • zaškolení od zkušených kolegů, získání nových znalostí a dovedností,
  • po zapracování odpovídající finanční ohodnocení a výkonnostní čtvrtletní odměny, zaměstnání v prosperující zdravotní pojišťovně s tradicí,
  • stravenky, dovolená 5 týdnů a další volno (sick day),
  • propracovaný systém školení.

Výkon práce je na úvazek 0,6. Pracovní doba pondělí – středa. Občasné cesty do Hradce Králové a Prahy.

Nástup ihned nebo dle domluvy.

Životopis včetně motivačního dopisu  zasílejte e-mailem. Bližší informace: tel. 495000826 paní Bc. Libuše Bartošová

Uchazeči, kteří chtějí, aby je VoZP oslovila, a to i opakovaně, v případě nabídky dalších volných míst je potřeba vyjádřit souhlas, aby jejich životopis byl archivován i po skončení výběrového/přijímacího řízení nejdéle však po dobu 6 měsíců.

K tomuto souhlasu můžete využít následující postup:

Na konec svého životopisu uveďte „jméno, příjmení, titul, souhlasím s archivací tohoto životopisu za účelem účasti v dalších výběrových řízení“. Pokud zasíláte písemně, připojte svůj podpis, pokud elektronicky převeďte životopis do PDF a odešle e-mailem.

V opačném případě jsou zaslané dokumenty skartovány dnem ukončení přijímacího/výběrového řízení.

Zaměstnavatel tímto informuje uchazeče o zaměstnání, že se v rámci výběrového/přijímacího řízení může seznámit s osobními údaji na veřejně přístupných profilech sociálních sítí.

Odpověď na nabídku pracovní pozice: Referent klientských služeb, jednatelství Trutnov

V případě zájmu o toto pracovní místo, vyplňte tento formulář, přiložte svůj životopis a motivační dopis.

Všechna pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná.