Referent realizace úhrad (zástup za RD), pobočka Praha

VOJENSKÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČR

hledá zaměstnance na pozici

Referent realizace úhrad

 

 Pracoviště: Pobočka Praha, Bělehradská 130, Praha 2

Referent realizace úhrad zdravotní péče ekonomického oddělení pobočky je zaměstnanec se střední až vyšší kvalifikací, který zajišťuje činnosti spojené s provedením zúčtování zdravotní péče a provádí další ekonomické činnosti na pobočce.

Pracovní činnost:

  • Kompletní výkon prací spojených se zpracováním vykázané zdravotní péče jednotlivými zdravotnickými zařízeními.
  • Příprava dokladů zdravotní péče ke zpracování.
  • Technická podpora při zajišťování a kontrole podkladů pro realizaci úhrad.
  • Technická podpora při sekundární kontrole vyúčtování zdravotní péče.
  • Zadávání dat do systému,
  • Zastupování pokladní v době její nepřítomnosti.

Typová pracovní náplň:

  • Zabezpečuje kompletní výkon prací spojených se zpracováním dokladů, které se týkají vykázané zdravotní péče jednotlivými zdravotnickými zařízeními,
  • poskytuje konzultační činnost smluvním zdravotnickým zařízením a jedná s nimi v rámci své činnosti o úhradách zdravotní péče,
  • provádí formální kontrolu faktur za poskytnutou zdravotní péči a jejich evidenci v knize faktur,
  • provádí formální kontrolu režijních faktur, jejich zapsání do knihy faktur a předává je provoznímu oddělení k provedení kontroly věcné správnosti,
  • zavádí faktury od zdravotnických zařízení s dávkami vykázané zdravotní péče do informačního systému,
  • vykonává činnosti spojené s vedením ekonomického archivu a podílí se na přípravě účetních dokladů ke skartaci,
  • vykonává činnost pokladní v době jejího zástupu.

Kvalifikační předpoklady

Střední vzdělání s maturitou nejlépe ekonomického zaměření, praxe v účetnictví vítána.

Další požadavky:vysoké komunikační dovednosti (přímé jednání s klienty) a pečlivost a důslednost prací, schopnost učit se novým věcem, analytické myšlení – schopnost pracovat s daty, pečlivost a důslednost prací, bezúhonnost doložená trestním rejstříkem ne starším 3 měsíců. Znalost systému zdravotního pojištění výhodou.

Nabízíme:

  • Zaměstnání ve stabilizované a prosperující zdravotní pojišťovně s tradicí.
  • Odpovídající finanční ohodnocení.
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Zajímavý program zaměstnaneckých benefitů.
  • Dovolená 25 dní.
  • Sick day 5 dní.

Nástup od 1.3.2019 nebo dle dohody.

Pracovní poměr na dobu určitou jeden rok poté možno prodloužit na neurčitou..

Životopis, včetně motivačního dopisu,  zasílejte e mailem.

 

 

Uchazeči, kteří chtějí, aby je VoZP oslovila, a to i opakovaně, v případě nabídky dalších volných míst je potřeba vyjádřit souhlas, aby jejich životopis byl archivován i po skončení výběrového/přijímacího řízení nejdéle však po dobu 6 měsíců.

K tomuto souhlasu můžete využít následující postup:

Na konec svého životopisu uveďte „jméno, příjmení, titul, souhlasím s archivací tohoto životopisu za účelem účasti v dalších výběrových řízení“. Pokud zasíláte písemně, připojte svůj podpis, pokud elektronicky převeďte životopis do PDF a odešle e-mailem.

V opačném případě jsou zaslané dokumenty skartovány dnem ukončení přijímacího/výběrového řízení.

Zaměstnavatel tímto informuje uchazeče o zaměstnání, že se v rámci výběrového/přijímacího řízení může seznámit s osobními údaji na veřejně přístupných profilech sociálních sítí.

 

Odpověď na nabídku pracovní pozice: Referent realizace úhrad (zástup za RD), pobočka Praha

V případě zájmu o toto pracovní místo, vyplňte tento formulář, přiložte svůj životopis a motivační dopis.

Všechna pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná.