Vedoucí provozního oddělení, pobočka Praha

VOJENSKÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČR

hledá zaměstnance na pozici

Vedoucí provozního oddělení pobočky Praha

 

Pracoviště: Pobočka VoZP ČR Praha, Praha 2, Bělehradská 130

Vedoucí provozního oddělení pobočky je zaměstnanec, který je zodpovědný za správu nemovitého majetku, komplexně řeší problematiku logistiky pobočky a hospodaření s majetkem včetně inventarizace a dále zabezpečuje administraci lokální výpočetní techniky, poskytuje základní podporu uživatelům ve svém okolí a úzce spolupracuje s odborem logistiky a odborem informačních systémů Ústředí VoZP ČR a řídí zaměstnance podatelny.

Typová pracovní náplň:

  1. Komplexně řeší a odpovídá za problematiku logistiky pobočky a jednatelství (dále jen pobočky),
  2. zpracovává a udržuje v aktuálním stavu vnitřní normy, týkající se provozu, bezpečnosti, využívání prostoru pobočky a všech prostředků nezbytných pro zabezpečení chodu pobočky,
  3. odpovídá za hospodaření s majetkem pobočky, nákupy, předání podkladů k zařazení investic do provozu, předání majetku do užívání v rámci pobočky, technické zhodnocování, inventarizaci a vyřazování nepotřebného, či jinak nevyužitelného majetku,
  4. odpovídá za stav, údržbu a opravy movitého i nemovitého majetku pobočky, k tomu zajišťuje potřebné smluvní vztahy a zajišťuje provádění údržbářských prací,
  5. odpovídá za účelné využití prostor pobočky (pronájmy, obnovy nájemních smluv aj.),
  6. plánuje a průběžně kontroluje finanční prostředky potřebné k zajištění provozu pobočky s důrazem na jejich efektivní využití,
  7. prostřednictvím vedoucího oddělení obchodně provozního OOP, zabezpečuje pro pobočku investiční, neinvestiční a spotřební materiál (mimo IT materiál) u něhož provádí výdej (dle žádanky) a vyhodnocuje jeho spotřebu,
  8. řídí chod spisové i archivní služby, e-podatelny a zabezpečuje ve spolupráci s odbornými pracovníky správné fungování SW pro evidenci pošty,
  9. kontroluje výkon služby strážných a uklízeček,
  10. odpovídá za likvidaci všech druhů odpadů,
  11. spoluodpovídá za bezpečnost práce a požární ochranu na pobočce, zajišťuje provedení potřebných revizí,
  12. komplexně zabezpečuje údržbu a provozuschopnost služebních vozidel a vyhodnocuje jejich provoz,
  13. provádí porovnání stavu odečtu plynu, vody, elektrické energie aj., kontroluje jejich bezpečnostní uzávěry a činnost systému ochrany (EZS), zabezpečuje provádění revizí,
  14. pod metodickým vedením vedoucího oddělení informatiky realizuje činnosti pobočky v oblasti poskytování podpory práce s IS,
  15. provádí údržbu IT techniky v rozsahu zapojování a konečné instalace, přesuny mezi pracovišti, uživatelská přizpůsobení, evidenci výpočetní techniky na pobočce, prvotní identifikaci závad,
  16. zabezpečuje podporu uživatelů v užívání výpočetní techniky – pomoc uživatelům, zaškolování do nových SW prostředí, pomoc s provozem kancelářského vybavení (kopírky, tiskárny, telefony, skenery, fax….),
  17. monituruje stav IT techniky   a provádí drobné servisní zásahy na IT technice,
  18. zpracovává žádostí o nové certifikáty a spolupracuje při prodlužování certifikátů,
  19. provádí Inventarizaci výpočetní techniky,
  20. odpovídá za dodržování bezpečnostních interních předpisů,
  21. spolupracuje s ostatními odděleními pobočky při zadávání požadavků na novou techniku nebo její opravy,
  22. řídí zaměstnance podatelny a zodpovídá za spisovou službu na pobočce.

Kvalifikační předpoklady

VŠ nebo střední vzdělání s maturitou, aktivní řidičský průkaz skupiny B, znalost správy budov, inventarizace majetku a činnost spisové služby výhodou.

Další požadavky:vysoké komunikační dovednosti, pečlivost a důslednost prací, schopnost učit se novým věcem, analytické myšlení – schopnost pracovat s daty, pečlivost a důslednost prací, bezúhonnost doložená trestním rejstříkem ne starším 3 měsíců

Nabízíme:

  • Zaměstnání ve stabilizované a prosperující zdravotní pojišťovně s tradicí.
  • Odpovídající finanční ohodnocení.
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Zajímavý program zaměstnaneckých benefitů.
  • Stravenky 120,-Kč
  • Dovolená 25 dní.
  • Sick day 5 dní.

Nástup od 1. 3. nebo dle dohody.

Pracovní poměr na dobu určitou jeden rok poté možno prodloužit na neurčitou..

Životopis, včetně motivačního dopisu,  zasílejte e-mailem.

 

Uchazeči, kteří chtějí, aby je VoZP oslovila, a to i opakovaně, v případě nabídky dalších volných míst je potřeba vyjádřit souhlas, aby jejich životopis byl archivován i po skončení výběrového/přijímacího řízení nejdéle však po dobu 6 měsíců.

K tomuto souhlasu můžete využít následující postup:

Na konec svého životopisu uveďte „jméno, příjmení, titul, souhlasím s archivací tohoto životopisu za účelem účasti v dalších výběrových řízení“. Pokud zasíláte písemně, připojte svůj podpis, pokud elektronicky převeďte životopis do PDF a odešle e-mailem.

V opačném případě jsou zaslané dokumenty skartovány dnem ukončení přijímacího/výběrového řízení.

Zaměstnavatel tímto informuje uchazeče o zaměstnání, že se v rámci výběrového/přijímacího řízení může seznámit s osobními údaji na veřejně přístupných profilech sociálních sítí.

 

Odpověď na nabídku pracovní pozice: Vedoucí provozního oddělení, pobočka Praha

V případě zájmu o toto pracovní místo, vyplňte tento formulář, přiložte svůj životopis a motivační dopis.

Všechna pole označená hvězdičkou (*) jsou povinná.