Nákup kancelářských potřeb pro VoZP ČR na období 01. 07.2016 – 31. 12. 2016

Profil zadavatele:
Název zadavateleVojenská zdravotní pojišťovna České republiky
AdresaDrahobejlova 1404/4, 190 03 Praha 9
47114975
Identifikátor profilu zadavatele222354
Detail zakázky:
Název VZNákup kancelářských potřeb pro VoZP ČR na období 01. 07.2016 – 31. 12. 2016
Telefon284 021 295, 284 021 203
E-mailzakazky(na)vozp(tecka)cz
Identifikátor VZP14000000023
Jednací číslo1/120/635677-2016
Specifikace zadávacího řízeníZakázka malého rozsahu
Stav řízeníVZ byla zadána
Druh (dodávky, služby, stavební práce)Veřejná zakázka na dodávky
Předpokládaná hodnota1 400 000,- Kč bez DPH
Datum vyhlášení15.6.2016 20:06
Lhůta pro podání nabídek27.6.2016 9:00
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění VZ

Stručný popis veřejné zakázky

Předmětem veřejné zakázky je průběžný nákup kancelářských potřeb, hygienických prostředků a spotřebního materiálu k výpočetní technice pro VoZP ČR v období od 01. 07. 2016 – 31. 12. 2016.  Součástí  je závoz objednaného materiálu na pobočky VoZP ČR.

Dokumentace veřejné zakázky

Typ Název Velikost Nahráno
Priloha-c.-1-vyzvy-VZMR-Specifikace-zakazky-Kos-2016-pro-poptavku 20.15 KB 17.01.2019
Priloha-c.-1-smlouvy-VZMR-Specifikace-zakazky-Kos-2016-pro-poptavku 25.55 KB 17.01.2019
Priloha-c.-2-smlouvy-Seznam-osob-opravnenych-prevzit-zbozi 13.81 KB 17.01.2019
Priloha-c.-2-vyzvy-VZMR-Kryci-list 16.35 KB 17.01.2019
Prioha-c.-3-vyzvy-Kupni-smlouva-kancelarske-potreby 26.18 KB 17.01.2019
Priloha-c.-4-vyzvy-VZMR-Cestne-prohlaseni 741.5 KB 17.01.2019
Dodatecne-informace-c.1 528.15 KB 17.01.2019
Vyzva 2.59 MB 17.01.2019
Dodatecne-informace-c.2 1.37 MB 17.01.2019