Operátor Call centra

VOJENSKÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČR

hledá zaměstnance na pozici

operátor Call centra

 

Místo výkonu práce: Olomouc, U Botanické zahrady 11

 

Náplň práce:

  • řešení telefonických a e-mailových požadavků klientů,
  • poskytování informací o zdravotním pojištění, našich produktech a hledání nejvýhodnějšího řešení pro klienta,
  • obsluha telefonní infolinky,
  • práce se systémem správy dotazů.

Požadujeme:

  • vzdělání ÚSO, SŠ, VŠ - pozice vhodná pro absolventa,
  • aktivní, profesionální a zodpovědný přístup k práci,
  • zodpovědnost a ochotu dále se vzdělávat,
  • slušné a příjemné vystupování, odolnost vůči stresu,
  • dobré komunikační dovednosti – mluvené i psané,
  • týmovou spolupráci,
  • znalost práce s PC,
  • předcházející zkušenost s prací v Call centru nebo v zákaznickém servisu velkou výhodou.

 

Další požadavky: bezúhonnost doložená výpisem z rejstříku trestů ne starším 3 měsíců.

Nabízíme: práci v mladém a dynamickém kolektivu, profesní zaškolení, zaměstnání ve stabilizované a prosperující zdravotní pojišťovně s tradicí a perspektivou, stravenky 120 Kč, 25 dní dovolené, 5 dní sick days, finanční výkonnostní benefity.

Pracovní pozice je vhodná i pro ZTP uchazeče – pokud splňujete naše podmínky, jste ZTP a Váš handicap by Vám práci umožňoval, rádi Vás uvítáme na pracovním pohovoru.

 

Nástup ihned nebo dle dohody.
Pracovní poměr na dobu určitou jeden rok s možností dalšího prodloužení.

Bližší informace poskytne Matúš Rajczi, U Botanické zahrady 11, 779 00 Olomouc, tel. 727887664. Životopis včetně motivačního dopisu zasílejte e-mailem: mrajczi@vozp.cz nebo personalni@vozp.cz.