Referent kontroly plateb pojistného pobočka VoZP ČR Praha

VOJENSKÉ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA

hledá zaměstnance na pozici:

referent kontroly plateb pojistného - pobočka VoZP ČR Praha

Pro oddělení kontroly plateb pojistného pobočky VoZP Praha hledáme zaměstnance, jehož prací bude:

1) Vymáhání pohledávek z výběru pojistného adekvátními právními instrumenty včetně správního výkonu rozhodnutí a vyhotovování upomínek.

2) Provádění kontrolní činnosti u zaměstnavatelů:

  • zpracování výkazů nedoplatků,
  • vyřizování žádostí o prominutí penále,
  • uzavírání splátkových kalendářů,
  • provádění vratek
  • vyřizování žádostí o bezdlužnost.

3) Zpracovávání a kontrola Přehledů o platbách pojistného zaměstnavatele (dále jen „PPPZ“):

  • pořizování opravných PPPZ,
  • řešení duplicitních PPPZ a PPPZ s příznakem,
  • správní řízení,
  • řešení rozdílů v počtu pojištěnců uváděných na PPPZ a v registru VoZP ČR.

 Kvalifikační předpoklady: střední vzdělání s maturitou.

 Další požadavky:

- vysoké komunikační dovednosti (přímé jednání s klienty) a pečlivost a důslednost prací, schopnost učit se novým věcem, analytické myšlení – schopnost pracovat s daty, pečlivost a důslednost prací, bezúhonnost doložená trestním rejstříkem ne starším 3 měsíců. Znalost mzdové problematiky a zkušenosti s kontrolní činností výhodou.

Nabízíme:

  • Zaměstnání ve stabilizované a prosperující zdravotní pojišťovně s tradicí.
  • Odpovídající finanční ohodnocení.
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Zajímavý program zaměstnaneckých benefitů.
  • Mzdové benefity.
  • Dovolená 25 dní.
  • Sick day 5 dní.

 Nástup ihned nebo dle dohody.

Pracovní poměr na dobu určitou jeden rok, poté možno na dobu neurčitou.

Životopis, včetně motivačního dopisu,  zasílejte: Mgr. Eva Frűhlingová, vedoucí oddělení kontroly plateb pojistného, VoZP ČR Praha, Bělehradská 130, 120 00, nebo elektronicky na efruhlingova(na)vozp(tecka)cz.

Uchazeči, kteří chtějí, aby je VoZP oslovila, a to i opakovaně, v případě nabídky dalších volných míst je potřeba vyjádřit souhlas, aby jejich životopis byl archivován i po skončení výběrového/přijímacího řízení nejdéle však po dobu 6 měsíců.

K tomuto souhlasu můžete využít následující postup:

Na konec svého životopisu uveďte „jméno, příjmení, titul, souhlasím s archivací tohoto životopisu za účelem účasti v dalších výběrových řízení“. Pokud zasíláte písemně, připojte svůj podpis, pokud elektronicky převeďte životopis do PDF a odešle e-mailem.

V opačném případě jsou zaslané dokumenty skartovány dnem ukončení přijímacího/výběrového řízení.

Zaměstnavatel tímto informuje uchazeče o zaměstnání, že se v rámci výběrového/přijímacího řízení může seznámit s osobními údaji na veřejně přístupných profilech sociálních sítí.

Odpověď na nabídku pracovní pozice: Referent kontroly plateb pojistného pobočka VoZP ČR Praha

V případě zájmu o toto pracovní místo, vyplňte tento formulář, přiložte svůj životopis a motivační dopis.

* povinné položky