VOJENSKÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČR

hledá zaměstnance na pozici

Referent realizace úhrad a pokladních činností

 

Pracoviště: Pobočka VoZP ČR Plzeň, Koterovská 34

 

Charakteristika typové pozice

Referent realizace úhrad a pokladních činností ekonomického oddělení pobočky je zaměstnanec se střední kvalifikací, který zabezpečuje kompletní výkon hotovostních finančních operací s penězi a ceninami a dále provádí práce spojené se zpracováním úhrad vykázané zdravotní péče jednotlivými zdravotnickými zařízeními.

Pracovní činnost:

  • Vede pokladnu pobočky, zodpovídá za stanovený pokladní limit, za manipulaci s finančními prostředky a zúčtovatelnými tiskopisy,
  • zabezpečuje styk s bankou,
  • zabezpečuje nákup cenin, jejich evidenci a výdej,
  • v pokladních hodinách zabezpečuje příjmy a výdaje v hotovosti včetně zpracování příslušných dokladů,
  • vede pokladní službu a odpovídá za provádění pokladních operací v rámci pobočky,
  • odpovídá za provedení formální kontroly režijních faktur a jejich zaevidování do knihy faktur,
  • provádí odblokování faktur v termínu splatnosti,
  • provádí výpočet cestovních náhrad pro pojištěnce, připravuje a odpovídá za správné předání dokladů na Ústředí,
  • odpovídá za hospodaření se svěřenými finančními prostředky na pobočce.

 

Požadujeme znalosti a dovednosti:

  • vedení a pořizování dokumentace,
  • vedení a pořizování záznamů,
  • počítačové způsobilosti,
  • ekonomické způsobilosti analyzování a řešení problémů, konfliktů,
  • pružnost v myšlení a jednání (adaptabilita, flexibilita, přizpůsobivost, improvizační způsobilosti).

 

Kvalifikační předpoklady

Střední škola s maturitou (ekonomický směr a praxe výhodou).

 

Další požadavky:  schopnost učit se novým věcem, analytické myšlení – schopnost pracovat s daty, pečlivost a důslednost prací, bezúhonnost doložená výpisem z rejstříku trestů ne starším 3 měsíců. Znalost systému zdravotního pojištění výhodou.

 

Nabízíme:

Zaměstnání ve stabilizované a prosperující zdravotní pojišťovně s tradicí.

Odpovídající finanční ohodnocení.

Pružnou pracovní dobu.

Mzdové benefity.

Stravenky v hodnotě 120 Kč.

Dovolená 25 dní.

Sick day 5 dní.

Nástup možný ihned nebo podle dohody.

Pracovní poměr na dobu určitou po roce možno prodloužit na dobu neurčitou.

Další informace podá: Ing. Miloš Černý, tel. 377 615 130. Životopis včetně motivačního dopisu zasílejte e-mailem: mcerny@vozp.cz nebo personalni@vozp.cz.