Referent realizace úhrad, pobočka VoZP Praha

VOJENSKÁ ZDRAVOTNÍ POJIŠŤOVNA ČR

hledá zaměstnance na pozici

Referent realizace úhrad

 Pracoviště: Pobočka Praha, Bělehradská 130, Praha 2

Referent realizace úhrad zdravotní péče ekonomického oddělení pobočky je zaměstnanec se střední až vyšší kvalifikací, který zajišťuje činnosti spojené s provedením zúčtování zdravotní péče a provádí další ekonomické činnosti na pobočce. 

Pracovní činnost: 

  • Kompletní výkon prací spojených se zpracováním vykázané zdravotní péče jednotlivými zdravotnickými zařízeními.
  • Příprava dokladů zdravotní péče ke zpracování.
  • Technická podpora při zajišťování a kontrole podkladů pro realizaci úhrad.
  • Technická podpora při sekundární kontrole vyúčtování zdravotní péče.
  • Zadávání dat do systému. 

Typová pracovní náplň:

  • Zabezpečuje kompletní výkon prací spojených se zpracováním dokladů, které se týkají vykázané zdravotní péče jednotlivými zdravotnickými zařízeními,
  • poskytuje konzultační činnost smluvním zdravotnickým zařízením a jedná s nimi v rámci své činnosti o úhradách zdravotní péče,
  • provádí formální kontrolu faktur za poskytnutou zdravotní péči a jejich evidenci v knize faktur,
  • zavádí faktury od zdravotnických zařízení s dávkami vykázané zdravotní péče do informačního systému,
  • vykonává činnosti spojené s vedením ekonomického archivu a podílí se na přípravě účetních dokladů ke skartaci, 

Kvalifikační předpoklady

Střední vzdělání s maturitou nejlépe ekonomického zaměření, praxe v účetnictví vítána. 

Další požadavky: vysoké komunikační dovednosti (přímé jednání s klienty) a pečlivost a důslednost prací, schopnost učit se novým věcem, analytické myšlení – schopnost pracovat s daty, pečlivost a důslednost prací, bezúhonnost doložená trestním rejstříkem ne starším 3 měsíců. Znalost systému zdravotního pojištění výhodou. 

Nabízíme:

  • Zaměstnání ve stabilizované a prosperující zdravotní pojišťovně s tradicí.
  • Odpovídající finanční ohodnocení.
  • Pružnou pracovní dobu.
  • Zajímavý program zaměstnaneckých benefitů.
  • Stravenky.
  • Dovolená 25 dní.
  • Sick day 5 dní. 

Nástup ihned nebo dle dohody.

Pracovní poměr na dobu určitou jako zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou. 

Životopis, včetně motivačního dopisu,  zasílejte e mailem: mjogl(na)vozp(tecka)cz . Informace podá Bc. Miroslav Jogl tel. 222929149.

 

Uchazeči, kteří chtějí, aby je VoZP oslovila, a to i opakovaně, v případě nabídky dalších volných míst je potřeba vyjádřit souhlas, aby jejich životopis byl archivován i po skončení výběrového/přijímacího řízení nejdéle však po dobu 6 měsíců.

K tomuto souhlasu můžete využít následující postup:

Na konec svého životopisu uveďte „jméno, příjmení, titul, souhlasím s archivací tohoto životopisu za účelem účasti v dalších výběrových řízení“. Pokud zasíláte písemně, připojte svůj podpis, pokud elektronicky převeďte životopis do PDF a odešle e-mailem.

V opačném případě jsou zaslané dokumenty skartovány dnem ukončení přijímacího/výběrového řízení.

Zaměstnavatel tímto informuje uchazeče o zaměstnání, že se v rámci výběrového/přijímacího řízení může seznámit s osobními údaji na veřejně přístupných profilech sociálních sítí.