• Pojištěnci
  • Plátci
  • Poskytovatelé
  • Kontakty
O VoZP
Pojištěnci
Poskytovatelé

Zdraví na klik – mobilní aplikace VoZP

Vyřizujte vše potřebné v naší aplikaci. Aplikace je v omezeném rozsahu dostupná také pro klienty jiných zdravotních pojišťoven.

Pojištěnci VoZP mohou využívat všech funkcí aplikace Zdraví na klik pouze za podmínky, že se registrují na Klientský portál VoZP

Jaké funkce v naší aplikaci najdete?

Pouze pro klienty VoZP

otevřít zavřít Podat žádost o příspěvek z preventivního programu

Stačí zvolit příspěvek a vyfotit doklad o úhradě. Žádost může podat také rodič za své dítě (po změně uživatele v Menu), u kterého je veden jako zákonný zástupce.

otevřít zavřít Zobrazit vykázanou péči

Aplikace kdykoli zobrazí veškerou zdravotní péči a předepsané léky, které na pojištěnce vykázali pojišťovně lékaři, nemocnice či jiná zdravotnická zařízení a lékárny, a to včetně cen. Stejně tak je možné zobrazit péči vykázanou na děti. 

otevřít zavřít Zobrazit průkaz pojištěnce a požádat o nový

Zapomněli jste si k lékaři vzít kartičku pojištěnce (průkaz EHIC)? Aplikace vám ji v mobilu kdykoli zobrazí. V případě ztráty či odcizení plastové karty můžete přes aplikaci požádat o novou.

otevřít zavřít Přihlásit se do BeneFit Klubu

BeneFit Klub je program slev a výhod otevřený všem pojištěncům VoZP. Po odeslání přihlášky vám přijde do e-mailu aktivační odkaz na elektronickou členskou kartu do mobilu, se kterou můžete čerpat slevy na zboží a služby spojené se zdravím, sportem a zdravým životním stylem.

otevřít zavřít Podat přehled o příjmech a výdajích

Osoby samostatně výdělečně činné (OSVČ) mohou přes aplikaci podávat Přehled o příjmech a výdajích a kdykoli si zobrazit přehledy pojistných dob, plateb pojistného a vyúčtování.

otevřít zavřít Podat prohlášení o pobytu v cizině

Pojištěnec, který pobývá mimo ČR déle než šest měsíců, se odhlašuje z tuzemského zdravotního pojištění doručením Prohlášení o o dlouhodobém pobytu pojištěnce v zahraničí. I to lze učinit prostřednictvím aplikace.

Pro všechny bez nutnosti registrace

otevřít zavřít Zdravotní kalendář

Slouží k upozorňování pojištěnce na termíny očkování, návštěvy lékaře, preventivní prohlídky či screeningové programy. Zároveň umožňuje zadávat vlastní události a propojit tuto funkci s kalendářem v mobilu.

otevřít zavřít Vyhledávání lékáře v okolí

Podle aktuální polohy nebo zadané adresy vyhledá nejbližší zdravotnické zařízení a zobrazí trasu v mapě (pohotovost, lékárna, zubař,…).

otevřít zavřít SOS volání + SMS

V případě nouze je možné zavolat nebo odeslat SMS osobě blízké s aktuálními GPS souřadnicemi nebo přímo vytočit tísňovou linku.

otevřít zavřít Žádost o bezdlužnost

Současní i bývalí pojištěnci mohou přes aplikaci požádat o potvrzení o neexistenci dluhu u VoZP.

otevřít zavřít Novinky

Podívejte se, co nového nabízí VoZP svým pojištěncům, jak se mění pravidla zdravotního pojištění a co se děje ve zdravotnictví.

otevřít zavřít Přihláška k VoZP

Po vyplnění osobních údajů se odešle žádost o přihlášení k Vojenské zdravotní pojišťovně.

Instalace mobilní aplikace Zdraví na klik a registrace mobilního telefonu

Nainstalujte si na své mobilní zařízení aplikaci Zdraví na klik, stáhnout si ji můžete zdarma na Google Play (pro zařízení se systémem Android) nebo na App Store (pro zařízení se systémem iOS).

Pro zpřístupnění osobních údajů je nutné:

  • být nebo stát se pojištěncem VoZP

  • být zaregistrován na Klientském portálu VoZP,

  • na Klientském portálu VoZP registrovat mobilní telefon:

  • v mobilním telefonu v mobilní aplikaci přes tlačítko „Přihlášení“ zvolte možnost „Nová registrace".

  • zadejte „Uživatelské jméno“ a „Název zařízení“ (například „můj mobil“)

  • na Klientském portálu VoZP v záložce „Nastavení – Správa mobilních zařízení“ povolte toto zařízení

  • v mobilním telefonu v mobilní aplikaci přes tlačítko „Přihlášení“ zadejte uživatelské jméno shodné s uživatelským jménem pro Klientský portál VoZP a heslo (při prvním spuštění aplikace je nutné si heslo zvolit).

  • pokud se vám (zejména na zařízeních s iOS) zobrazí upozornění: "Autorizované mobilní zařízení s daným UID nebylo pro identitu nalezeno", je nutné provést novou registraci zařízení. V mobilní aplikaci stiskněte tlačítko "Nová registrace" a celý proces zopakujte dle postupu výše. Následně na Klientském portálu v záložce „Nastavení – Správa mobilních zařízení“ je nutné nejprve již registrované zařízení zakázat (tlačítko "Zakázat") a následně totéž zařízení po opětovné registraci opět povolit (tlačítko "Povolit").

Stáhněte si aplikaci pro Android

Stáhněte si aplikaci pro iOS