Zdraví na klik – mobilní aplikace VoZP
Vyřizujte vše potřebné v naší aplikaci. Aplikace je v omezeném rozsahu dostupná také pro klienty jiných zdravotních pojišťoven.
Pojištěnci VoZP mohou využívat všech funkcí aplikace Zdraví na klik pouze za podmínky, že se registrují na Klientský portál VoZP
Jaké funkce v naší aplikaci najdete?
Pouze pro klienty VoZP
Podat žádost o příspěvek z preventivního programu
Stačí zvolit příspěvek a vyfotit doklad o úhradě. Žádost může podat také rodič za své dítě (po změně uživatele v Menu), u kterého je veden jako zákonný zástupce.
Zobrazit vykázanou péči
Aplikace kdykoli zobrazí veškerou zdravotní péči a předepsané léky, které na pojištěnce vykázali pojišťovně lékaři, nemocnice či jiná zdravotnická zařízení a lékárny, a to včetně cen. Stejně tak je možné zobrazit péči vykázanou na děti.
Zobrazit průkaz pojištěnce a požádat o nový
Zapomněli jste si k lékaři vzít kartičku pojištěnce (průkaz EHIC)? Aplikace vám ji v mobilu kdykoli zobrazí. V případě ztráty či odcizení plastové karty můžete přes aplikaci požádat o novou.
Přihlásit se do BeneFit Klubu
BeneFit Klub je program slev a výhod otevřený všem pojištěncům VoZP. Po odeslání přihlášky vám přijde do e-mailu aktivační odkaz na elektronickou členskou kartu do mobilu, se kterou můžete čerpat slevy na zboží a služby spojené se zdravím, sportem a zdravým životním stylem.
Podat přehled o příjmech a výdajích
Osoby samostatně výdělečně činné (OSVČ) mohou přes aplikaci podávat Přehled o příjmech a výdajích a kdykoli si zobrazit přehledy pojistných dob, plateb pojistného a vyúčtování.
Podat prohlášení o pobytu v cizině
Pojištěnec, který pobývá mimo ČR déle než šest měsíců, se odhlašuje z tuzemského zdravotního pojištění doručením Prohlášení o o dlouhodobém pobytu pojištěnce v zahraničí. I to lze učinit prostřednictvím aplikace.
Pro všechny bez nutnosti registrace
Zdravotní kalendář
Slouží k upozorňování pojištěnce na termíny očkování, návštěvy lékaře, preventivní prohlídky či screeningové programy. Zároveň umožňuje zadávat vlastní události a propojit tuto funkci s kalendářem v mobilu.
Vyhledávání lékáře v okolí
Podle aktuální polohy nebo zadané adresy vyhledá nejbližší zdravotnické zařízení a zobrazí trasu v mapě (pohotovost, lékárna, zubař,…).
SOS volání + SMS
V případě nouze je možné zavolat nebo odeslat SMS osobě blízké s aktuálními GPS souřadnicemi nebo přímo vytočit tísňovou linku.
Žádost o bezdlužnost
Současní i bývalí pojištěnci mohou přes aplikaci požádat o potvrzení o neexistenci dluhu u VoZP.
Novinky
Podívejte se, co nového nabízí VoZP svým pojištěncům, jak se mění pravidla zdravotního pojištění a co se děje ve zdravotnictví.
Přihláška k VoZP
Po vyplnění osobních údajů se odešle žádost o přihlášení k Vojenské zdravotní pojišťovně.
Dočasný výpadek nových registrací mobilní aplikace Zdraví na klik
Vážení klienti, z důvodu postupného nasazování aktualizované verze mobilní aplikace Zdraví na klik na Google Play a App Store nelze dočasně propojit nově nainstalovanou aplikaci s Klientským portálem podle níže popsaného návodu. Nasazení nové verze mobilní aplikace očekáváme v týdnu od 2. 12. 2024. Omlouváme se za toto zdržení a děkujeme za pochopení.
Instalace mobilní aplikace Zdraví na klik a registrace mobilního telefonu
Nainstalujte si na své mobilní zařízení aplikaci Zdraví na klik, stáhnout si ji můžete zdarma na Google Play (pro zařízení se systémem Android) nebo na App Store (pro zařízení se systémem iOS).
Pro zpřístupnění všech funkcí mobilní aplikace je nutné:
být nebo stát se pojištěncem VoZP
být přihlášen na webovém Klientském portálu VoZP
propojit si mobilní telefon (nebo jiné mobilní zařízení) se svým účtem na Klientském portálu
Propojení mobilního zařízení s Klientským portálem:
Přihlaste se do Klientského portálu a v záložce Nastavení klikněte na dlaždici Správa mobilních zařízení.
Klikněte na tlačítko PŘIDAT NOVÉ MOBILNÍ ZAŘÍZENÍ. Zobrazí se QR kód a osmimístný číselný kód.
V mobilním telefonu si otevřete aplikaci VoZP Zdraví na klik a stiskněte dlaždici Přihlášení.
Na další obrazovce stiskněte Registrovat zařízení.
Nyní můžete zvolit jednu z těchto možností:
Skenovat QR kód (může být vyžadováno povolení použití fotoaparátu) – naskenujte QR kód z Klientského portálu.
Zadat osmimístný číselný kód do políčka Kód.
Tím bylo dokončeno propojení mobilního zařízení s Klientským portálem. V portálu se na stránce Správa mobilních zařízení objeví záznam, že je zařízení registrováno.
V mobilní aplikaci zbývá ještě vybrat jeden ze způsobů, kterým se do ní budete přihlašovat. Podle možností daného modelu je možné zvolit přihlašování pomocí PIN, gesta, otisku prstu či snímku obličeje (FaceID). Tyto způsoby přihlašování je následně možné kdykoli změnit v menu.
Pokud zapomenete PIN nebo gesto, použijte jako „reset hesla“ nové propojení s Klientským portálem (tedy vygenerování nového QR kódu/číselného kódu a propojení mobilního telefonu s portálem podle popsaného postupu).