mobilni-aplikace

 Zdraví na klik – mobilní aplikace VoZP

Pro koho je aplikace určena


Aplikaci mohou používat nejen klienti Vojenské zdravotní pojišťovny, ale v omezeném rozsahu i klienti jiných zdravotních pojišťoven.

Pojištěnci VoZP mohou využívat všech funkcí aplikace Zdraví na klik pouze za podmínky, že se registrují na Klientský portál VoZP (více ZDE).

Pojištěncům VoZP po přihlášení aplikace umožňuje:

  • PODAT ŽÁDOST O PŘÍSPĚVEK Z PREVENTIVNÍHO PROGRAMU
    Stačí zvolit příspěvek a vyfotit doklad o úhradě označený slovy "UPLATNĚNO U VoZP". Žádost může podat také rodič za své dítě (po změně uživatele v Menu), u kterého je veden jako zákonný zástupce.

  • ZOBRAZIT VYKÁZANOU PÉČI
    Aplikace kdykoli zobrazí veškerou zdravotní péči a předepsané léky, které na pojištěnce vykázali pojišťovně lékaři, nemocnice či jiná zdravotnická zařízení a lékárny, a to včetně cen. Stejně tak je možné zobrazit péči vykázanou na děti. 

  • ZOBRAZIT PRŮKAZ POJIŠTĚNCE A POŽÁDAT O NOVÝ
    Zapomněli jste si k lékaři vzít kartičku pojištěnce (průkaz EHIC)? Aplikace vám ji v mobilu kdykoli zobrazí. V případě ztráty či odcizení plastové karty můžete přes aplikaci požádat o novou.

  • PŘIHLÁSIT SE DO BENEFIT KLUBU

    BeneFit Klub je program slev a výhod otevřený všem pojištěncům VoZP. Po odeslání přihlášky vám zdarma pošleme členskou kartu, se kterou můžete čerpat slevy na zboží a služby spojené se zdravím, sportem a zdravým životním stylem.

  • PODAT PŘEHLED O PŘÍJMECH A VÝDAJÍCH
    Osoby samostatně výdělečně činné (OSVČ) mohou přes aplikaci podávat Přehled o příjmech a výdajích a kdykoli si zobrazit přehledy pojistných dob, plateb pojistného a vyúčtování.

  • PODAT PROHLÁŠENÍ O POBYTU V CIZINĚ
    Pojištěnec, který pobývá mimo ČR déle než šest měsíců, se odhlašuje z tuzemského zdravotního pojištění doručením Prohlášení o o dlouhodobém pobytu pojištěnce v zahraničí. I to lze učinit prostřednictvím aplikace.

Bez nutnosti se registrovat aplikace nabízí:

  • ZDRAVOTNÍ KALENDÁŘ
    Slouží k upozorňování pojištěnce na termíny očkování, návštěvy lékaře, preventivní prohlídky či screeningové programy. Zároveň umožňuje zadávat vlastní události a propojit tuto funkci s kalendářem v mobilu.

  • VYHLEDÁNÍ LÉKAŘE V OKOLÍ
    Podle aktuální polohy nebo zadané adresy vyhledá nejbližší zdravotnické zařízení a zobrazí trasu v mapě (pohotovost, lékárna, zubař,…).

  • SOS VOLÁNÍ NEBO SMS
    V případě nouze je možné zavolat nebo odeslat SMS osobě blízké s aktuálními GPS souřadnicemi nebo přímo vytočit tísňovou linku.

  • ŽÁDOST O BEZDLUŽNOST
    Současní i bývalí pojištěnci mohou přes aplikaci požádat o potvrzení o neexistenci dluhu u VoZP.

  • NOVINKY
    Podívejte se, co nového nabízí VoZP svým pojištěncům, jak se mění pravidla zdravotního pojištění a co se děje ve zdravotnictví.

  • PŘIHLÁŠKA K VoZP
    Po vyplnění osobních údajů se odešle žádost o přihlášení k Vojenské zdravotní pojišťovně.

Instalace mobilní aplikace Zdraví na klik a registrace mobilního telefonu

1) Nainstalujte si na své mobilní zařízení aplikaci Zdraví na klik, stáhnout si ji můžete zdarma na Google Play (pro zařízení se systémem Android) nebo na App Store (pro zařízení se systémem iOS).

2) Pro zpřístupnění osobních údajů je nutné:

a. být nebo stát se pojištěncem VoZP

b. být zaregistrován na Klientském portálu VoZP,

c. na Klientském portálu VoZP registrovat mobilní telefon:

  • v mobilním telefonu v mobilní aplikaci přes tlačítko „Přihlášení“  proveďte „Registraci“
  • zadejte „Uživatelské jméno“ a „Název zařízení“ (například „muj mobil“)
  • na Klientském portálu VoZP v záložce „Nastavení – Správa mobilních zařízení“ povolte toto zařízení

d. v mobilním telefonu v mobilní aplikaci přes tlačítko „Přihlášení“ zadejte uživatelské jméno shodné s uživatelským jménem pro Klientský portál VoZP a heslo (při prvním spuštění aplikace je nutné si heslo zvolit).

e. pokud se vám (zejména na zařízeních s iOS) zobrazí upozornění: "Autorizované mobilní zařízení s daným UID nebylo pro identitu nalezeno", je nutné provést novou registraci zařízení. V mobilní aplikaci stiskněte tlačítko "Nová registrace" a postupujte podle bodu c. Následně na Klientském portálu v záložce „Nastavení – Správa mobilních zařízení“ je nutné nejprve již registrované zařízení zakázat (tlačítko "Zakázat") a následně totéž zařízení po opětovné registraci opět povolit (tlačítko "Povolit").

Stáhnout aplikaci