Vážení klienti,
koncem roku proběhla rozesílka průkazů pojištěnce EHIC (kartička zdravotního pojištění), kterým končila platnost v prosinci 2019.
Zaznamenali jsme případy, kdy průkaz pojištěnce EHIC nebyl doručen zejména z důvodu neplatné kontaktní adresy, neoznačené poštovní schránky či nepřevzetí dopisu s průkazem pojištěnce u případů, kdy má adresát nahlášeno trvalé bydliště na příslušném obecním úřadu.
V případě, že patříte mezi klienty, jimž skončila platnost průkazu pojištěnce EHIC v roce 2019, ale dosud jste dopis s novým průkazem neobdrželi, napište prosím na e-mail info@vozp.cz nebo zavolejte na naše Call centrum na linku 844 888 888, abychom mohli aktualizovat Vaši kontaktní adresu.
Co dělat, když jsem neobdržel kartičku EHIC a potřebuji jít k lékaři?
Bez ohledu na datum platnosti na kartě EHIC Váš pojistný vztah u VoZP trvá. K lékaři si vezměte svoji starou kartičku a ihned nás prosím kontaktujte na e-mail info@vozp.cz, popřípadě na telefon 844 888 888, abychom situaci vyřešili.
Jak lze ověřit, že jsem pojištěncem VoZP?
Pojištění u VoZP ověříte na této adrese po zadání rodného čísla (bez lomítka): https://portal.vozp.cz/hehic104ano.phtml?flHDRMenu=1