POZOR! Přecházíme na digitální karty BeneFit Klubu
31. července 2023
Vážení klienti,
doba plastová končí, kartu slevového BeneFit Klubu již budeme členům posílat pouze v digitální podobě k uložení do mobilního telefonu. Plastová karta už vám nemusí zabírat místo v peněžence, digitální kartu budete mít ve svém mobilu kdykoli po ruce. Již vydané plastové karty nicméně zůstávají v platnosti a slevové kódy na nich uvedené fungují i nadále.
Pokud ještě nejste členy našeho BeneFit Klubu, není nic jednoduššího než se do něj přihlásit. Můžete to udělat dvěma způsoby:
1) V Klientském portálu VoZP po přihlášení klikněte v sekci „Podání“ na dlaždici „Přihláška do BeneFit Klubu“. Zde stačí vyplnit e-mailovou adresu, na kterou vám během několika minut přijde aktivační odkaz. Rozklikněte jej ideálně rovnou v mobilním telefonu a zobrazí se vaše členská karta s unikátním slevovým kódem. Tu si následně uložte do jedné z podporovaných aplikací (Google Peněženka nebo Portmonka v mobilech s Androidem, Apple peněženka v iPhonech).
2) Přihlášku lze poslat také přes webový přihlašovací formulář, pouze vyřízení bude v tomto případě trvat o něco déle. V řádu dnů vám na e-mail uvedený v přihlášce přijde aktivační odkaz, po jehož rozkliknutí ideálně přímo v mobilu se vám zobrazí vaše členská karta s unikátním slevovým kódem. Tu si následně uložte do jedné z podporovaných aplikací (Google peněženka nebo Portmonka v mobilech s Androidem, Apple peněženka v iPhonech).
Pokud již jste členy BeneFit Klubu a chcete vyměnit plastovou kartu za digitální, opět můžete využít Klientský portál, kde v sekci „Podání“ kliknete na dlaždici „Žádost o opětovné zaslání karty BeneFit Klubu“. Vyplníte e-mail, na který vám po odeslání přijde aktivační odkaz na vaši novou digitální kartu k uložení v podporovaných aplikacích (viz výše).
Pokud Klientský portál nepoužíváte, vyplňte prosím webový formulář Přihláška do BeneFit Klubu, odkaz na digitální kartu vám v tomto případě pošleme do několika dnů.