Implementace Centrální elektronické podatelny (CEP)
Profil zadavatele: | |
Název zadavatele | Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky |
Adresa | Drahobejlova 1404/4, 190 03 Praha 9 |
IČ | 47114975 |
Identifikátor profilu zadavatele | 222354 |
Detail zakázky: | |
Název VZ | Implementace Centrální elektronické podatelny (CEP) |
Telefon | 284 021 256; 284 021 217 |
zakazky@vozp.cz; mmartoch@vozp.cz; pcerovsky@vozp.cz | |
Identifikátor VZ | P14V000000063 |
Jednací číslo | 1/120/686457-2018 |
Specifikace zadávacího řízení | Otevřené řízení |
Stav řízení | VZ byla zadána |
Druh (dodávky, služby, stavební práce) | Veřejná zakázka na dodávky |
Předpokládaná hodnota | do 2 900 000,- Kč bez DPH |
Datum vyhlášení | 29.5.2018 10:00 |
Lhůta pro podání nabídek | 12.7.2018 9:00 |
Výše skutečně uhrazené ceny za plnění VZ | 3 378 050,00 Kč bez DPH |
Stručný popis veřejné zakázky
Cílem tohoto projektu je zajistit automatizovaný a optimalizovaný chod Centrální elektronické podatelny (CEP) a Klientských pracovišť (KP), včetně implementace OCR digitalizační linky pro elektronické vytěžování nejčetnějších formulářů pro výběr pojistného, tj. PPZ, HOZ, Přehled OSVČ, ELP a ELZ (5D formuláře).
Implementací workflow nad stávajícím DMS bude realizován vstup všech typů dokumentů jak z Klientských pracovišť (KP), tak i z Centrální elektronické podatelny (CEP) v Olomouci, jejich roztřídění na formuláře a nestrukturované dokumenty, jejich naskenování, indexace (pro nestrukturované dokumenty), OCR automatizované vytěžování (v případě formulářů), ale nabízené řešení umožní i inteligentní manuální pořízení DV (datové věty v případě formulářů) nebo změnu stavu v core systému na základě došlého (nebo přineseného) dokumentu.